BorsaBox

27. okt

Világító szellemek az ajtóban, kisboszorkány kosztüm tüllből- ötletek Halloweenra!

 215_13_small.jpg

Pár éve még nem voltak halloweeni dekorjaim, idén viszont nem csak kiegészítőket, de kosztümöt is készítettem a gyerekeknek. Nem vettük át azért a halloweeni szokásokat, de ha már ennek az ünnepnek a kellékei lépten-nyomon ránk köszönnek az üzletekben, akkor miért is ne egészítsük ki a sajátjainkkal.

215_9_tag_small.jpg

Őszinte leszek, idén nem igazán gondolkodtam halloween-es dekorációkban. Még sütőtökfaragást csak-csak terveztem, hisz az már 2 éve is volt és akkor hoztam is nektek több variációt is, de díszekben nem gondoltam túl az október végét. Egészen addig, amíg a Tv2-n futó Babavilágból azt nem kérték, hogy hozzak valami rémisztően dekoratívot. Rémisztőt még csak- csak; éjszakai írás, túl kevés alvás, hajnali ébredés gyerekekhez, kutyához, napindításhoz és ezek után tényleg tuti a rémület, legalább is nekem a tükör előtt, de hogy dekoratív hogy lesz bármi is? Na hát ekkor vettem magamhoz a két eleget alvó gyerekemet és gondoltam újra egy tavalyi ötletet. 

215_6_small.jpg

Ez pedig a zászlós, szellemes fényfüzér volt, amit tavaly készítettem a Praktika magazinba. Na most idén jól szétkaptam, hogy 2016-ban új formában éljen tovább. A ping-pong labda fejű szellemek kaptak egy kis tuningot; fekete tüll masnikkal egészültek ki és egy karácsonykor használt fényfüzérre rögzítettem őket.

215_4_tag_small.jpg

A bejárati ajtót és az előtte lévő részt jó pár éve dekorálom már, sokszor változik a téma, most szombaton pedig a szellemek kerültek az ajtóba. Fogtam 2-3 nyírfa törzset (apukám szerzeménye vidékről), arra rátekertem a fényfüzéres szellemeket.

215_1_tag_small.jpg

215_koll_small.jpg


A fekete-narancssárga zászlósor az ajtóra került a Mici iskolában készített denevérjével kiegészülve.

215_5_tag_small.jpg

 

215_2_small.jpg

Na de jöjjenek a kosztümök és az arcfestés!

Ahogy írtam korábban, a Babavilág forgatásra jöttek velem a gyereke is. Egész konkrétan Drakula és egy kis boszi :) Ha ismerős lenne Mici szoknyája, akkor az nem véletlen. Három éve a gyerekem műlovarnő volt az ovis farsangon (mi más! :D :D ), fekete szoknya dukált ahhoz a szetthez. És igen, varrás nélküli tüllszoknya ez, ugyan úgy mint egy szintén korábbi farsang páva jelmeze. A varrás nélküli tüllszoknyáról ITT olvashatsz!

Mici csodaszép arcfestését Baráth Tímea, a Babavilág szuper ügyes sminkese készítette. DE! hogy ti se maradjatok ötlet híjján, kimentettem egy albumot a Pinteresten. ITT megtaláljátok ezt az arcfestést is, lépésről lépésre elkészítési bemutatással.

 215_14_small.jpg

És hogy Drakula szettje hogyan állt össze? Elsőként a legfontosabb felszerelése, a köpönyege volt/van/lesz. Tüllszoknyával ellentétben ezt már varrni kellett, leginkább leszegni egy darab fekete anyagot és húzókát varrni a nyak részhez, de ezt az energia befektetést kompenzálva a mellényét egy használtruhás boltból szereztem be. A képen pipi egész finoman szólva már kipurcant, nem gyereknek való egy időnként leálló forgatás, de ügyes volt és még azt is kibírta, hogy Drakula sminkjét is felpattintsam a pofijára, amihez egy olcsón beszerezhető (kb. 800 Ft volt) arcfestő készlet használtam.

215_15_small.jpg

 Unatkozó Drakula, aki épp várja a mikroportját :)

Végül pedig a sütik! Pontosabban anya sütiei. Megbízásból, mert már semmi időn nem volt a felvétel előtt a sütésre. Szóval anya megsütötte linzerből a tök, macska és múmia formájú sütiket én pedig ételszínezővel megmintáztam őket. Jó móka, persze ha nem este 9 és 11 óra között ugrik neki az ember egyedül.... gyerekekkel jobb a konyhai maszatolás is :)

215_12_small.jpg

Ha Halloween nem is igazán tartozik a mi ünnepeink közé, azért a színes kiegészítőkért, a sötét estéket fénnyel megtöltő dekorációkért, a gyerekek szórakoztatásáért érdemes erre az ünnepre is gondolni és készülni. És bizony-bizony, nálunk még a kutya sem unatkozik ilyenkor!

Borsa ;)

215_8_tag_small.jpg

 

Tetszett a mostani DIY projekt?

Nézd meg a korábbiakat is

vagy ugorj fel további ötletekért

a BorsaBox Facebook oldalára,

IDE

itt pedig követni tudsz

 a Pinteresten!

 

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása