BorsaBox

21. máj

Pozitív megerősítés

img_9624.JPG
Van saját megerősítő mondatod?
Saját mondat vagy mondatok, amik kioldanak, amik biztonságot, erőt, hitet adnak egy helyzet meglépéséhez, egy érzés beengedéséhez, melyek pozitív irányban erősítik benned az elhatározást, vannak ilyenek?
Nekem jó egy éve van ilyen. Ha nagyon a nevén akarom ezt nevezni, akkor azt mondom:
nekem van saját affirmációm.
Pár mondat, amit csak magammal és egy-két nagyon közeli baráttal osztok meg.
De most elmondom neked az utolsó sorát.
Megosztom veled azért, mert én is anno- ami nem is volt olyan régen- hasonlóan tanultam, tapasztalatam meg a szavakban rejlő erőt. 
Leírom, mert nincs jobb dolog annál, mint amikor valaki megoszt veled egy érzést, egy tapasztalatot. Ilynekor lesz figyelem, érdeklődés a másik irányába, lesz elfogadás, szeretet, lesz együtt és egymásért. És azt gondolom, hogy ezek mind olyan ritkán történnek meg velünk a hétköznapokban, hogy jó ezeket gyakran gyakorolni.
Szóval az én affirmációm utolsó mondata ez:
VARÁZSLAT AZ ÉLETEM
Szinte egészen biztos lehetsz abban, hogy nem szoktam ezt mindig így érezni DE -most jön a lényeg- ha gyakran mondogatom magamnak, elkezdem elhinni, hogy ez így van.
Szerinted melyik mondatok építenek: "minden rendbe van" vagy "úgysem fog sikerülni"? Vagy "meg tudom csinálni" vagy "soha nem ment, biztos most sem fog"? 
Szerintem tudod te a választ.
Úgyhogy varázslatos életre fel. Ha megengeded magadnak ezt az érzést, akkor működni is fog, hisz a varázslat ott él benned.
m_56_tag.JPG
komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása