BorsaBox

16. nov

Fess a falra saját készítésű sablonnal

 

45_5_tag.jpg

Egy csupasz falfelületet fel lehet dobni egy új szín felfestésével, egy ütős tapétával, léteznek már falmatricák is, de ha épp egy gyerekszobát szeretnél egy kicsit felturbózni, egy kedvenc mintával biztosan nem lősz mellé. Ja és hogy hogyan pattanjon fel a kiválasztott minta a falra, ha se a szabadkézi festés tudományodban nem vagy biztos, se pedig  készen kapható sablon nem áll a rendelkezésedre? Készíts saját sablont!

Én: Milyen legyen a falad színe csillagom?

Ő: Józaszín és jegyenek jajta sziszák.

 Azt mondják, minden gyereknek csak a saját anyja érti a szavát. Azt hiszem a fenti, anno 3 és fél évesemtől eredő válaszba, ha az ’l’ és az ’r’ a helyére kerül, kristálytisztán érthető az igény: rózsaszín falon, cicákat szeretett volna látni.

Sokat nem gondolkodtam a dolgon, hogy hogyan és mi legyen: meglévő festék és kartonból készült sablon mellett döntöttem.

Hozzávalók

-             netről kinyomtatott kép

-             csomagolásból megmaradt doboz kartonja

-             festék – én sima akrilfestéket használtam: Pentart matt akril

Így készítsd el

  1. Told a gyereket a laptop/asztali gép elé vagy fordítva, opcionális.
  2. Nyisd ki neki a google-t.
  3. Írd be magyarul vagy angolul azt, amire rá szeretnél keresni. Pl: cat silhouette

196_2.jpg

4. Nyisd meg a képeket, indulhat a keresgélés.

5. Amire rábökött a gyerek, hogy „eszt szejetném” , azt mentsd ki saját méretigénynek megfelelően, majd nyomtasd ki.

196_3.jpg

6. A sablongyártás akár itt véget is érhet, ha ügyesen meg tudod tartani és körberajzolni a vékony papírlapból kivágott sablont. Viszont nekem rücskös felületre, fűrészporos tapétára kellett felfestenem a cicákat, így egy keményebb sablont kellett készítenem. Tehát a papírra nyomtatott cicák rajzát kivágtam, átrajzoltam egy kartonlapra, majd azt is kivágtam, így kaptam például ezt:

196_1.jpg

7. A sablon segítségével már csak a kiválasztott falrészre kell rajzolni a mintát és mint egy színezőt ki kell színezni, itt ugye; festeni.

6_1.jpg

Ugye, hogy nem is olyan nehéz?

Ezzel a módszerrel lényegében bármilyen sziluettet fel tudsz festeni a falra és az öröm garantált.

45_6_tagg.jpg

45_4_tag.jpg

ls_392.jpg

A Mici azóta már 6 éves és a cicák a falon még mindig játszanak szó szerint és átvitt értelemben is, ha pedig már ciki lesz a kislányos téma, ami most masszívan átitatja a lányos szoba designt, jöhet egy teljes festés és valami új téma.

 

Jó festegetést,

Borsa

Ha tetszett a mostani DIY projekt, nézd meg a korábbiakat is

vagy ugorj fel további ötletekért

a BorsaBox Facebook oldalára,

IDE

A Pinterest oldalakat átböngészted már?

ITT 

is sok ötletet fogsz találni ;)

 

Mit, hogy, merre, mennyit egy gyerekszobában? Ötleteket itt találsz:

Gyerekszobák, babaszobák padlótól, plafonig

Lányos szobára szeretnél ötletet, nézd meg Emma szobáját:

Babaszoba Emma módra

 

 

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása