BorsaBox

04. máj

Kendő tuning: No smink, no retus csak a kendő

 174_10.jpg

Ez a no smink, no retus kijelentés most olyan menő. Mindenki ilyen koncepcióban utazik; há’nehogy már kimaradjak ebből! És bizony, készítettem egy ilyen képet én is. Na nem öncélúan! Ez bizony egy kendő tuning, amiben egy öntudatára ébredt kendő és az olló találkozásának rövid történetét írom le nektek, tényleg nagyon röviden, mert a május ötödik napjának kánikuláját nem szeretném, ha kihagynátok. Jöjjön akkor a pikk-pakk DIY ötlet!

174_1.jpg

Mi is kell feltétlenül ehhez a csináld magad projekthez?

Egy kendő. De nagyon. Lehetőleg legyen megunt és régi és olyan amire már rá se bírtok nézni. Jó azért annyi jóérzés legyen irányába, hogy még hajlandóak vagytok átalakítani.

Na ha ez az érzés megvan, jöhet az olló. Ennél a pontnál nem árt, ha elmondom, jó ha van ennek a kendőnek egy szélessége, ami azért egy kicsivel nagyobb 99 cm-nél ,de 101 cm-nél kisebb.

Jó most elpoénkodom, de valóban a lényeg az, hogy legyen egy olyan szélessége, amiből ha levágsz, akkor még marad egy vékonyabb nyakba tekerős kendőre való.

Az én kendőm egy vékony pamut, penderedő szélű 1 méter széles anyag volt. Ennek a felét olyan lendülettel vágtam le, mint ahogy a huzat bevágja az ajtót. 20 és 30 cm szélességben vágtam ketté az anyagot. Majd mindegyiket további 3-3 részre vágtam, hisz fonatokat készítettem belőlük.

174_2.jpg

174_3.jpg

174_5.jpg

174_6.jpg

A fonatok végeit varrógéppel összevarrtam. Ha nincs varrógéped, öltsd össze tűvel, cérnával. Ha nincs időd egy ilyen művelethez, csomózhatod is a végeket.

174_7.jpg

Miután elkészültek a fonatok, a kendő mellé fektettem őket, majd a kendőből levágtam azt a felesleget, ami a fonatok hosszán túllógott.

174_8.jpg

174_9.jpg

Ebből a maradék anyagból készítettem egy ’gyűrűt’, ami a két fonatot és a kendőt hivatott összefogni.

Ez nem feltétlenül szükséges lépés, de ha nem akarod tekergetni, rendezgetni a fonatokat, akkor egy férceléssel, varrással állandó formába tudod rendezni az egész nyakdíszt.

174_13.jpg

’Gyűrűvel vagy ’gyűrű’ nélkül is kész a régi-új sál! A fonatokkal megbolondítva sokkal menőbb, egyedibb nem is beszélve arról, hogy saját készítésű!

174_12_v.jpg

Elkészítési idő: varrással együtt nem több 30 percnél

Egyetlen hozzávaló: egy megunt kendő

Minden kislány álma a TÜTÜ. Minden anya álma, hogy ezt varrás nélkül tudja kivitelezni, íme ;)

 

Van otthon egy megunt pólód? Mielőtt megválnál tőle, olvasd el a következő bejegyzésemet is ;)

Szép napot!

Borsa

 174_11.jpg

Ha tetszett a mostani DIY projekt, nézd meg a korábbiakat is

vagy ugorj fel további ötletekért

a BorsaBox Facebook oldalára,

IDE

vagy kövess a Pinteresten!

 

És köszönöm, ha megosztod másokkal ;)

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása