BorsaBox

24. már

Törésbiztos tojás húsvétra, betonból!

211_3_small.jpg

 Akkor most leugrok betonért- szóltam a férjemnek az ajtóból, felvettem pom-pomos sapkámat, a hozzá illő sállal és már indultam is egy kis shoppingra. Ugyan nehogy már csizmát vagy táskát kajtassak, amikor végre 40 perc gyerek, férjmentes magány vár rám?!  A fejembe vettem, hogy én bizony betonozni fogok, ha esik, ha fúj.

Neki is indultam a Praktikernek, ahol egy kicsit megtorpantam, amikor rájöttem, hogy itt bizony anyukám nem ilyen kis cuki-muki 2 max 5 kilós zsákok lesznek, hanem bizony emberes darabok; egyből 40 kilósak. Néztem a zsákot, áh ez menni fog- gondoltam, majd az eladó kérdezte, hogy ugyan drága, lesz aki be is fogja ezt a zsákot taszigálni a kocsiba?

Na mondom, megfogtál barátom (hamár így drágáz); nincs. Na de ugye mire jó egy igaz barátnő? És már hívtam is az én kebelbarátnőmet, aki - mint az egyike a kevésnek, aki megért ezen a földön - közölte, hogy nem vagyok normális, de jön, segít.

Kitoltuk a zsákot az autóhoz, majd csak hogy senki ne unatkozzon a parkolóban határozott karkörzések és törzsdöntések mellett bemelegítettünk a nagy mutatványhoz, vagyis a 40 kilós szárazbeton zsák megemeléséhez és az autóba történő beemeléséhez. Nem mondom, hogy nehéz volt, de azt sem, hogy könnyű, legyen annyi elég: két gyereken gyakorló anyukákként a zsák úgy röppent be a csomagtartóba, mint azt a bizonyos gyufát kihúzó gyerek este lefekvéskor az ágyba.

Otthon aztán a férjemnek szelíden szóltam, hogy lenne valami a kocsiban, amit a negyedikre fel kellene hozni (ok van lift, de akkor is). Na ez is sima ügy volt: két gyereket egyazon férjnek szült nőként ez is egyszerű történet volt ;)

Hozzávalók

  • szárazbeton vagy Pentart Decor Beton hobbi beton
  • üres tojások
  • füstfólia ragasztó Pentart
  • arany füstfólia Pentart

Készítsd elő a tojásokat

A nyers tojás kerekdedebb végét kiskanállal ütögesd meg, majd fejtsd le róla a héjat óvatosan. Amikor már jókora méretű a lyuk, zuttyantsd ki a tojást egy tálba, majd tény vele belátásod szerint, pl. készíts belőle egy rántottat, viszont, ami a lényeg, a szépen egyben maradt héjat mosd ki és hagyd száradni.

2011_1_small.jpg

Készítsd el a betont

Az én szárnysegédem, ha épp nem szólítják el óvodai kötelezettségei (ergo, amikor épp itthon van, mert beteg) mindig jön és segít. Mivel a kép készítésekor már egy hete nem látott gyerekeket, meg homokozót, így örömmel keverte össze nekem a szárazbetont a vízzel.

211_10_small.jpg

Még hogy gyerekjáték!

Mivel húsvét már tényleg itt a nyakunkon és az igazi betonhoz száradási idő is kell (jócskán), javaslom szerezzétek be a Pentart Decor Beton nevű termékét. Gyors száradási idő és tiszta kivitelezés. Bővebben a termékről olvassatok Lakbear oldalán!

vizjel.jpg

A lelkes gyerekem még a tojáshéjakba is szívesen beleöntötte a betont. Ilyen volt, ilyen lett:

211_11_small.jpg

1 napot hagytam száradni a tojásban a betont, majd megpucoltam, úgy mint egy tízpercest, majd hagytam teljesen kiszáradni még egy napot.

 211_6_small.jpg

Aranyozd be

A füstfólia ragasztóját úgy vittem fel a beton tojás felületére, mint amilyen mintákban később viszont akartam látni az aranyozást.

211_5_small.jpg

Hagytam egy picit száradni a ragasztót, majd míg ragadt belenyomtam a füstfóliát.

211_4_small.jpg

Rövid száradás után, tompa ecsettel lesöpörtem a felesleget a felületről és készen is voltam a törésbiztos beton tojásokkal!

211_9_small.jpg

211_8_small.jpg

2011_2_small.jpg

Szép húsvétot!

Borsa

   

Tetszett a mostani DIY projekt?

Nézd meg a korábbiakat is

vagy ugorj fel további ötletekért

a BorsaBox Facebook oldalára,

IDE

itt pedig követni tudsz

 a Pinteresten!

 

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása