BorsaBox

27. máj

Tuningold fel a teraszt a nyárra

112_5_tag.jpg

A képzeltbeli raklapmentő oldalon így írnának róla:

'Ezt a rozoga, törött, útszélre kidobott raklapot egy budapesti forgalmas út mentén találták meg lelkes raklapmentők. Hazavitték, ahol a gondos ápolásnak köszönhetően ma már jó színben, szerető környezetben tölti napjait. Befogadói minden nap azon igyekeznek, hogy napjait felvirágoztassák...'

Szegény kis raklap. Hát nem egy szívet szorongató történet ez? A lényeg viszont, hogy minden sora igaz: hulladék anyagból új született. Tuningold fel a teraszt újrahasznosított virágtartóval!

106_5.jpg

 

Valóban így mentettem meg az enyészettől: megláttam, felnyaláboltam (a gyerek, a roller, a kiló kenyér mellé) és hazavittem. Otthon aztán, amikor lett egy kis időm, méretre szabtam. Az átalakításkor még azzal a, mondhatni gyerek fűrésszel dolgoztam, amit a képen látsz a kezemben: nem tudom eldönteni, hogy ez önkínzás vagy csak szimplán az 'ez van, ezzel dolgozunk' szituból fakadt a vele való munka, mindenesetre másnak feltűnt az igény egy jobb kéziszerszámra, így a férjemtől kaptam egy kicsit nagyobbacska, immáron valóban fűrészszámba menő darabot :) 

 106_13.jpg

116_1.jpg

A szomszédok legnagyobb örömére a negyedik emeleti teraszunkon összekalapáltam a kiálló léceket, lefűrészeltem (ugye még a 'játék fűrésszel') a felesleget, majd a nyáron beújított csiszológéppel átcsiszoltam az egészet.

102_1_tag.jpgItt épp egy étkezőasztal lapját csiszolom át a nyáron

Visított a gép, ahogy hajtotta a csiszolópapírt, így mikor munka végeztével lekapcsoltam, a jól ismert forgalmas utcazaj ellenére síri csönd állt be. Az autók, amik általában hosszú sorban várakoznak, hogy tovább jussanak, most megálltak. A sofőrök kiszálltak. A szembeszomszédok mind a teraszon álltak és mint zombis filmekben, mind engem néztek elszánt dühvel arcukon. Én sután feltettem csiszológépet tartó kezemet a magasban és csak annyit tudtam kérdezni: hangos volt? Na ekkor a védőszemüveg párája elillant, így a rémkép is eloszlott. Lenéztem és az autók ugyan úgy mentek, mint mindig, de tény a néni, aki nincs nap hogy ne a konyhában keccsöljön a sütő előtt,  leskelődve a függöny résén át kidugta köténykés pocakját megbizonyosodva arról,  hogy jól hallotta-e azt, amit hallott. 

Hát most már tényleg rám férne egy fészer, ahol senki rántott hús sütögetését nem zavarom meg….. 

112_8_tag.jpg

A raklap felfüggesztéséhez az uram lyukat fúrt a falba: Tipli+ hosszú csavar került bele, majd ráakasztottam az immáron virágtartóvá avanzsált raklapot.

A virágok, meglévő kampók segítségével illetve kampós cserepekkel lettek felfüggesztve.   

112_7_tag.jpg

112_9_tag.jpg

A terasz fala is kapott egy frissítést. A meglévő fáradt és merő por, kosz sárga falat átfestettem a Héra kültéri homlokzatfestékével. A munkához persze ekkor is akadt segítségem :)

106_3_tag.jpg

Az új virágtartóval:

  1. kaptam egy új dekorációt
  2. lomnak számító anyagból született valami új
  3. a virágokat végre nem a földre lerakva kell tárolni
  4. 0 forintból, 2x 30 perc melóval, a teraszon lett egy új, hasznos színfolt

 

112_6_tag.jpg

 

A teljes hangulathoz fehér kövekkel borítottam be a talajt és még készítettem egy világítótornyot cserepekből.

 

Szeretnél Te is egy sajátot?

Akkor nézd meg a CSERÉPBŐL VILÁGÍTÓTORONY posztot.

 

Ha tetszett a mostani DIY projekt,

nézd meg a korábbiakat is

vagy ugorj fel a

BorsaBox Facebook oldalára további ötletekért,

IDE!

 

  

 

 

 

 

 

 

  

komment komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

süti beállítások módosítása