BorsaBox

26. máj

Rólam

Bemutatkozom

Seufert-Szántó Orsi vagyok.

Szabadúszó újságíró, szerkesztő, anyuka, feleség, egy háromnyelvű család kétlábú koordinátora egy személyben.

 De a család mellett egy nyughatatlan újratervező, újragondoló is vagyok. Pályámat is látva elsőként testnevelő tanárnő, majd újabb 4 év után bölcsész lettem, melyet az elmúlt 10 évben újságíróként gyakoroltam. Írtam golfújságnak, diáklapnak, wellness magazinnak. És írtam sokat a fióknak anyaságról, lakásfelújításról, bútorátalakításokról, újrahasznosításokról, amik egy szép napon, rendrakáskor az asztalra hullottak. És ha már ott voltak- gondoltam -miért ne kerüljenek be a fiók után egy nagyobb, szép dobozba, így született meg a BorsaBox blog 2010-ban.

Biztos nektek is vannak markáns emlékeitek gyerekkorotokból. Nekem sok olyan van, ami vagy festéssel, só-liszt gyurmával, tésztalánccal kapcsolatos, de emlékük gyakran összemosódik anya Singer varrógépének monoton zakatolásával, kötőtűjének sebes táncával vagy apa mindig bevetésre kész fandlijának képével. Mi így hobbiztunk anno. Én pedig most így írok ezekből az emlékekből merítve neked, aki szeretnél valami könnyen elkészíthető dekorációs ötletet kapni. Vagy neked, aki nem tudod, hogyan kezd hozzá egy DIY projekthez és kell egy kis inspiráció. Vagy neked, így házfelújítás előtt állva. Vagy neked, akinek a kidobni szó nem létezik, de az újrahasznosítás igen. Vagy neked, akinek az oviba, iskolába a gyermekednek vagy a gyermekeddel együtt valami kreatív SK ötletet kell megvalósítanod. És neked is, aki úgy szereti az otthonát saját képére formálni, hogy inkább nekiállsz magadtól átépíteni.

Vallom, hogy a kreativitás mindannyiunkban bennünk van, csak engedjük felszínre törni.

Tervezek, szervezek, beszélek, író, gondolok nagyokat: egybegyúrva ITT a Wix-en találsz meg!

Ha szeretnél írni nekem, ide várom leveled: borsabox@gmail.com

Mozgóképben pedig itt nézhetsz meg:

 

komment komment

Kommentek

süti beállítások módosítása